Saturday 20 April 2013

Angkat Sumpah Taat Setia PALAPES-LAUT ALAM


Upacara Angkat Sumpah PALAPES-LAUT ALAM Pengambilan 3/2012 telah dilaksanakan dengan jayanya pada 21 Disember 2012 bertempat di Main Lecture Theatre, Akademi Laut Malaysia dengan disaksikan oleh Komandan PALAPES-LAUT ALAM, Kdr(Kehormat) David Fredrick dan semua timbalan pengurusan tertinggi ALAM.

Seramai 28 orang Pegawai Kadet PALAPES-LAUT ALAM Pengambilan 3/2012 telah melafazkan Ikrar Angkat Sumpah Taat Setia kepada Kebawah Duli Yang Maha Mulia Seri Paduka Baginda Yang Dipertuan Agong.

Upacara Angkat Sumpah diteruskan dengan Penyerahan Skrol yang mengandungi Senarai Nama Pegawai Kadet PALAPES-LAUT ALAM Pengambilan 3/2012 oleh Pegawai Kadet Imtiaz Yatemee bin Rushdi selaku wakil Pegawai Kadet Pengambilan 3/2012 kepada Komandan PALAPES-LAUT ALAM, Kdr(Kehormat)David Fredrick dan kemudiannya Penyerahan Skrol tersebut daripada Komandan PALAPES-LAUT ALAM kepada Ketua Jurulatih PALAPES-LAUT ALAM,Leftenan Mohd Farez bin Mohd Isa.

Ribuan terima kasih diucapkan kepada semua yang terlibat bagi menjayakan upacara ini dan selamat berjuang bagi semua PK Pngambilan 3/2012. 

SEDIA BERKORBAN!!!

No comments:

Post a Comment